poniedziałek, 17 kwietnia 2017

LODY BUDYNIOWO-MALINOWO-TRUSKAWKOWE


Cudowne lody budyniowe o delikatnej nucie mrożonych owoców. Inspiracją do stworzenia tego deseru był dla mnie budyń Winiary do kremów, z którego stworzyłam idealnie kremowe lody.


Składniki:

0,5 l. mleka
1 opakowanie budyniu do kremu WINIARY
1 szklanka mrożonych truskawek i malin
1 kubeczek jogurtu naturalnego
1/2 szkl. cukru trzcinowego


Wykonanie:
Budyń wykonujemy wg. przepisu na opakowaniu dodając do mleka cukier trzcinowy, gdy przestygnie dodajemy szklankę mrożonych owoców i jogurt. Całość blendujemy na gładką masę i wkładamy do maszynki do lodów na 40 minut.
U mnie świetnie sprawdziła się misa do lodów przy robocie planetarnym. Jeśli nie mamy maszynki do lodów możemy włożyć do zamrażarki , co pół godziny mieszając. Lody podajemy z mrożonymi owocami.
 Przepis bierze udział w Konkursie na przepis miesiąca na Winiary.pl

1 komentarz :

  1. BARDZO ZAINTRYGOWAŁY MNIE TE LODY. WYGLĄDAJĄ OBŁĘDNIE, NIESTETY NIE MAM MISY DO LODÓW, CIEKAWE CZY WYJDĄ W ZAMRAŻARCE.

    OdpowiedzUsuń