czwartek, 3 kwietnia 2014

WIELKANOCNE BABECZKI Z SEREM I OWOCAMI GOJI -DELEKTA na 1001 sposobów

                                                              
Postanowiłam wypróbować babeczki z Delekty na 1001 sposobów. Moja wersja tych babeczek łączy smaki sera , jagód goji i pysznego ciasta śmietankowego. Babeczki te są doskonałe, pięknie rosną ich smak urzeka delikatnością. Moja dekoracja nawiązuje do zbliżających się  Świąt Wielkanocnych.

Składniki na ciasto:

1 opakowanie Babeczki na 1001 sposobów o smaku śmietankowym
100 ml mleka
100 ml oleju
2 jajka

Składniki nadzienia:

100 g suszonych jagód goji
250 g serka twarogowego do serników
1 łyżeczka budyniu waniliowego
2 łyżki cukru
cukier waniliowy
Masa lukiernicza w wybranych kolorach

Przygotowujemy foremki.
Babeczki przyrządzamy wg przepisu na opakowaniu. Dodajemy mleko, olej i jajka  miksujemy wraz z zawartością opakowania Babeczki na 1001 sposobów.
Masa Serowa:
Ser ucieramy z cukrem  i dodajemy budyń.

Ciasto wkładamy do papilotek w foremkach na około 1/2 wysokości. Na środek każdej babeczki łyżką układamy masę serową i suszone owoce goji. Każdą babeczkę przykrywamy pozostałym ciastem.
Babeczki pieczemy w temperaturze 180 stopni przez ok 20 minut (bez termoobiegu).
Po wyciągnięciu babeczek czekamy aż wystygną.

Kolorową masę lukierniczą wyrabiamy w rękach i formujemy w pożądanych kształtach. Ja przecisnęłam ją przez praskę i uformowałam na kształt kurczaków i ich gniazd z pisankami.

                   

Babeczki te są przepyszne połączenie waniliowego smaku ciasta, z kremowo-serowym nadzieniem i najzdrowszym owocem świata, jakim są jagody goji, rozpieszcza kubki smakowe najbardziej wymagających krytyków kulinarnych.

1 komentarz :