środa, 12 marca 2014

WIOSENNY WIANEK NA STÓŁ




Postanowiłam, że  wprowadzę trochę wiosny do mojego salonu. Z racji tego, że bardzo długi czas pracowałam  jako florystyka, uwielbienie do tworzenia ozdób pozostało mi do dziś.
Najbardziej kocham żywe kwiaty, ale ze sztucznych też można stworzyć coś  sensownego odbiegającego od kwiatków cmentarnych .
                                                         

Ja wybieram zawsze kwiaty, które doskonale imitują kwiaty żywe. Pokażę Wam jak można zrobić wiosenną ozdobę na stół. Koszt mojej to tylko 13 zł. Kwiaty kupowałam  na giełdzie florystycznej.

Potrzebne są:
2  hortensje,
5 mniejszych kwiatków, 
kółko z pianki, bądź z gałązek
pistolet silikonowy


Na początku odcinam wszystkie liście, i rozbieram hortensje na części pierwsze. Wyszło około 6 kępek kwiatowych.
Następnie silikonem przyklejam wszystkie liście w dolnej partii kółka.
                                                





Kolejnym krokiem jest przyklejenie kępek hortensji oraz umieszczenie skróconych kwiatów w wolnych przestrzeniach. Całość mocuje silikonem.
                                     

W ten oto sposób szybko powstaje bardzo efektowna ozdoba na stół np. na Wielkano
c.
                                    

                                       

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz