poniedziałek, 17 lutego 2014

TESTOWANIE REALASH

                                                    REALASH Eyelash Enhancer

Mój pierwszy wpis dziś dotyczy odżywki REALASH do przedłużania rzęs.                                                        
Przyznam szczerze ,że nigdy nie wierzyłam w obiecywane przez producentów cudowne efekty tego typu produktów. Tę odżywkę wygrał mi mąż w jednym z konkursów na FB. Dlatego moja opinia jest obiektywna. Bardzo sceptycznie podeszłam do niej ale postanowiłam, że przekonam się na własnej skórze.

Odżywka jest bardzo elegancko zapakowana.
Dumne 3 ml  kosztuje ok. 180 zł- przyznam, że cena powala z nóg.


Obietnica producenta cytuje :

                            "Spektakularne efekty"
  
Twoje naturalne rzęsy aż o 25% dłuższe i 84% gęstsze


REALASH - nowa definicja długich i gęstych rzęsDługie godziny spędzone w laboratorium zaowocowały stworzeniem REALASH. W zaledwie kilka lat odżywka podbiła serca kobiet na całym świecie, stając się liderem w swojej kategorii. Nie bez powodu marka REALASH jest laureatem wielu prestiżowych nagród - to serum wszech czasów, które stymuluje wzrost rzęs oraz sprawia, że stają się gęste i mocne, nie powodując przy tym podrażnień ani żadnych skutków ubocznych.”

Moje rzęsy były krótkie i średnio gęste. Dodatkowo mam jasne włosy i jasne ubarwienie rzęs i brwi.
Skład odżywki: Purified Water, Sodium Chloride,Benzalkonium Chloride, Citric Acid, Disodium Phosphate, cellulose Gum

Skład niestety nic konkretnego mi nie mówi.  Nie znalazłam też informacji o skutkach ubocznych, a na pewno jakieś się znajdą. Odżywkę zaczęłam stosować od początku grudnia. Codziennie wieczorem, sumiennie nakładałam na górną powiekę. Po kilku dniach zauważyłam, że pojedyncze rzęsy zaczęły mi wypadać . Nie wiem czy był to zbieg okoliczności czy też skutek działania odżywki. Nie przerwałam  jednak kuracji i stosowałam uparcie dalej. Po upływie 1,5 miesiąca zauważyłam ,że pojedyncze włoski bardzo odstają od innych rzęs. Były dużo dłuższe. Po tym czasie inne dołączały do nich i wydłużały się w mega tempie. Po dwóch miesiącach mam piękne długie rzęsy. I mogę z czystym sumieniem przyznać, że ta odżywka naprawdę działa. Bardzo żałuje ze to cudeńko nie wpadło w moje ręce jak byłam dużo młodsza i biegałam na randki. Bo teraz moje spojrzenie jest pełne uroku. Po tych kilku miesiącach uważam ,że ten produkt jest warty swojej ceny. Bo jak tak policzyć cenę przedłużania rzęs to jest to dużo droższy interes. Dodam jeszcze, że ta odżywka jest bardzo wydajna. Stosuję ją już ponad 2 miesiące, a w buteleczce jest jej jeszcze trochę. Teraz używam jej już tylko 2-3 razy w tygodniu.
Dla porównania wklejam moje zdjęcie z okresu kiedy rozpoczęłam stosowanie i obecne po kuracji. Na obu zdjęciach mam wytuszowane rzęsy, gdyż jak już wspomniałam mam bardzo jasne. Sami możecie ocenić działanie tej odżywki.

                                                               

                                             

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz